Обращения

You are here

[video:https://youtu.be/yTERC0xH70g]
Əжмұрат Нұрбек Тағыбергенұлы

Қайырлы таң! Мен облысымыз бойынша білім беру саласын дамыту үшін ұсынар жоспарымды қағаз жүзінде сізге тапсырып, əрі қарай жетілдіруіне ықпал жасауға көмектесуіңізді сұраймын

Образование

Сəлеметсіз бе! Сіздің ұсыныңызды ескере отырып, білім беру саласына арналған жобаңызды облыс әкімдігі ғимаратының 331 кабинетіне жіберуіңізді сұраймыз. Байланыс телефонымыз: 93 20 20

Мусабеков Жандос Берекетович

Здравствуйте! Не могу найти контакты на сайте Управление по развитию языков Актюбинской области? Можете помочь?

Образование

Добрый день! В приемную  руководителя ГУ «Управление по развитию языков Актюбинской области» Тюлебаевой Г.Т. Вы можете позвонить по телефону 55 11 30.

Сабыров Аян Балтабаевич

Құрметті Бердібек Машбекұлы

Ақтөбе облысына тағайындалған күніңізден бастап қала және аудандарда оң өзгерістер орын алуда. Қаладағы жолдар жөнделіп, көшелер жарықтандырылуда. Сонымен қатар, Ақтөбе облысында жұмыс жасап тұрған ірі мұнай, хром өндіру өнеркәсептерінің т.б. ірі кәсіпкерлер және кәсіпорындардын қаржылай қолдауымен жаңа ғимарттар қалада бой көтеруде. Ол өз кезегінде жаңа жұмыс орындарын ашып, Ақтөбе қаласының экономикалық – әлеуметтік жағдайына оң үлесін тигізетіндігі сөзсіз. 
Жастар саясаты да оң жолда жүріп келе жатыр деген сенімдеміз, осы орайда айтайын деген сұрағым, қыз балаларға арналған Қазақ-Түрік лицейінің ашылуы жақын уақытта іске аса ма, әлде жоқ па, болатын болса қай уақыттқа жоспарланған? 

Жауабыңызға рахмет 

Образование

Құрметті Аян Балтабайұлы! Аймақтың әлеуметтік-экономикалық жағдайын жақсарту мақсатында қабылданған шараларға көңіл бөліп, жақсы пікір қалдырғаныңыз үшін Сізге ризашылығымызды білдіреміз.

Облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуы, халқының тұрмыс-тіршілігін жақсарту, тұрғын үймен қамтамасыз ету, жас бүлдіршіндердің уақыт талабына сай білім алуын қамтамасыз ету басты міндеттердің бірі болып табылады.

Соңғы жылдары халықтың демографиялық жағдайы жақсарып, оқушы контингенті де өсіп келеді.

Оқушыларды жаңа білім беру ұйымдарымен қамтамасыз ету үшін 2017 жылы 20 жаңа мектеп құрылысын салу жоспарланып, оның 12-і ағымдағы жылы пайдалануға беріледі. Аталған мектептер инновациялық бағытта қызмет жасап, оқушыларға терең білім беру мүмкіндіктері қарастырылатын болады.

Дегенмен де, қыз балаларға арналған қазақ-түрік лицейіне ғимарат құрылысын жүргізу үшін бюджет есебінен қаражат бөлу көзделмеген.

Осыған орай, Ақтөбе облысы әкімдігімен «KATEV» Халықаралық қоғамдық қорына қыз балаларға арналған қазақ-түрік лицейін ашу мәселесі туралы ұсыныс жасалды. Алайда, бүгінгі күні аталған қор тарапынан осы мәселе бойынша нақты шешім қабылданбай отыр.

Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігімен қазақ-түрік лицейлерінің атаулары мен қызмет жасау бағыттарына бірқатар өзгерістер енгізілуіне байланысты, құжаттары қайта рәсімделуде.

Жылкышыбаева Ажар Тураровна

Здравствуйте Бердыбек Машбекович! Я, жительница п.Опытный. Это крик души матери. У нас в школе п.Опытный учиться моя дочь Кемалиева Гулим 1ə класс. 25.01.17г в 10.00ч моя дочь упала в школе об угол парты. Ее толкнула однакласница. К этому времени учетильницы не было в классе. Хотя 1класс за ними глаз до глаз надо следить. По словам учетильницы она пошла на 2эт., на 5мин. Я не верю, что если она 5мин отлучилось дети бы с места встать не успели бы. Когда меня вызвали в школу они даже не соезволили вызвать скорою помощь. Мне сказали со мой идти в больницу. Когда я потребовала вызвать школ директора они сказали что она только вступила в работу сегодня и ей некогда. Я в шоковой состояние была и ушла в больницу от туда вызвали скорую помощь и нас отвезли в детскую больницу там ей зашили лицо. И с тех пор т.е с 25.01.17г учетильница не разу не спросила ее состояние. И стех пор я отпрашиваюсь с работы езжу то хирургу то на уколы. На такси. Так как ребенка на холод выводить нельзя сказал хирург. Я просила учетильницу внести моральный материально помощь. Они избегают. Из за халатное отношения учетильницы моя дочь страдает . Дочька ночами плачет. Она хочет в школу. У нее на всю жизнь останется шрам на лице. Прошу Вас предпринять меры. Я надеюсь на вашу помощь. Я верю только Вам. Заранее благодарю Вас.

Образование

Здравствуйте, Ажар Тураровна!  В ходе проверки установлено, что  25 января 2017 года в 9 ч. 45 мин.  ученица 1 «ә» класса Благодарной средней школы Кемалиева Гулим во время перемены споткнулась и  получила травму под глазом (ушибленная рана под глазом в области правой стороны). В день происшествия классный руководитель 1 «Ә» класса М.Сейтенова по приказу № 27 от24.01.2017 года была направлена на обучающий семинар, ее заменяла А.Арыстанбекова. Учительница оперативно среагировала, оповестив  медсестру школы, о чем свидетельствует запись в «Журнале обращений за медицинской помощью», и заместителя директора. Медсестрой была оказана первая медицинская помощь. Позвонили Вам. Вместе с ребенком Вас повели  в местную амбулаторию. Вызвали скорую помощь, которая отвезла Вас с ребенком в областную детскую больницу, где рану зашили. Супруг учителя на своем транспорте привез Вас обратнов поселок. Справку об оказанной помощи сдали в амбулаторию. Позвонили классному руководителю М.Сейтеновой. По ее словам, она с 26 января ежедневно интересовалась состоянием  здоровья ребенка.

Администрацией школы были приняты объяснительные от дежурного заместителя директора по УВР, от классного руководителя, от учителя, которая заменяла 25.01.2017 г.

Учитывая Вашу просьбу, классными руководителями А.Арыстанбековой и М.Сейтеновой была оказана  финансово – материальная поддержка.

Балмагамбетова Айша

Аса құрметті Бердібек Машбекұлы!

Темір ауданы, Темір қаласынан бір топ ұстаздар атынан хабарласып отырмын.

Есімім - Айша

Тегім - Балмагамбетова.

Бір топ ұстаздар деп отырғаным, қазіргі кезде зейнеткер ұстаздар, алдыңғы легі 2004 жылы, кейінгілері 2006, 2008 жылдарда құрметті демалысқа шыққандармен, тек қазіргі кезде көзі тірі жүргендер туралы айтып отырмын. Әрқайсысының еңбек өтілі, 40 жылдан асқан, ағарту саласында бір мекенде, бір мектепте жұмыс жасаған, іштерімізде 4 «Оқу ағарту ісінің үздігі» бар.

Мүмкін өзіміздің салғыртығымызданда болған шығар, осы жеті ұстаздың бірде-біреуімізде «еңбек ардагері» деген құрметке ие бола алмаппыз. Алдымыз 70-ті де еңсеріп қалдық, дегенмен тіршіліктен үміт үзбейміз ғой, ұрпақтарымызға пайдамыз тиер, өзіңіз сияқты ел тізгінін ұстап, абыроймен еңбек етіп отырға азаматтарға тіршілік қамымен ат басын тіреп барып жатсақта, ұстаз - ұлт тәрбиешісі, еңбек ардагері деген атақ бізге артық етпес деп ойлаймыз.

Сізден өтінішіміз осындай құжатты алуға Сіздің тарапыңыздан көмек болса дейміз.

Сөз соңында өзіміздің аты - жөніміді көрсетуді жөн көрдік:

  1. Балмагамбетова Айша Абдрахманқызы
  2. Баймурзина Қаншайым «Оқу ісінің үздігі»
  3. Ермаханова Ғайни «Оқу ісінің үздігі»
  4. Бектенгалиева Дамен Жұмабекқызы «Оқу ісінің үздігі»
  5. Бектенгалиев Асқар Хайроллаұлы «Оқу ісінің үздігі»
  6. Мамбетова Батима
  7. Иманбаев Ғибадулла Жағыпарович

 

Уақыт бөліп өқығаныңызға үлкен алғысымды білдіремін!

Образование

Құрметті Айша Балмагамбетова! Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің салалық көтермелеу жүйесін бекіту туралы бұйрығына сәйкес білім саласындағы қызметкерлерді марапаттау туралы ұсыныстар Ұлттық мереке «Тәуелсіздік күнін», кәсіби мерекелер «Білім күнін», «Мұғалім күнін» мерекелеу жағдайы бойынша қаралады.

Сонымен қатар, марапаттау ұсынысы қызмет атқарып отырған немесе зейнеткерлікке шыққан мекемесінің педагогикалық кеңесінде талқыланып жұмыс берушінің шешімімен бекітіледі. Осыған байланысты, Сізді құзырлы органдарға марапаттауға ұсыну туралы өтінішіңізді жұмыс берушіңізге тапсыру керектігін хабарлайды. Жұмыс берушіңіз   білім саласындағы көп жылдар аянбай тер төгіп атқарған еңбектеріңізді, жеткен жетістіктеріңізді ескере отырып білім бөліміне Сізді марапаттауға ұсыну туралы хатымен қоса марапаттау парағын, педагогикалық кеңестің шешімінен үзінді жолдау қажеттігін мәлімдейді.

Санынова Жарқынай

Сəлеметсіз бе, Бердібек Сапарбаев мырза! Мен Сағынова Жарқынай Серікқызы Ойыл ауданы, Ойыл қазақ орта мектебінің 11-сынып оқушысымын. Өзіңізге белгілі жыл сайын əр түрлі пəндер бойынша аудандық, облыстық, республикалық деңгейде үлкен олимпиада өтеді. Айтайын дегенім, осы үлкен олимпиадада келетін сұрақтардың көбі, тіпті барлығы мектеп оқулығынан тыс беріледі. Біз кітаптан оқыған мəліметтерімізді, тіпті қосымша дерек қосып оқысақ та қойылған сұрақтардың жауабын таппай қиналамыз. Менің ойымша, берілетін сұрақтар мектеп деңгейінде емес, жоғарғы оқу деңгейінде берілетін сынды. Білемін, бұл сіздің қолыңыздағы мəселе емес, бұған білім министрлігі жауапты. Дегенмен, сіз білім министрлігіне осы ойымды жеткізерсіз деген үмітпен өзіңізге хат жазып отырмын. Өтінішімді аяқ асты етпессіз деп үміттенемін!

Образование

Сəлеметсіз бе! Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың барлық кезеңдерінің тапсырмалары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі "Дарын" республикалық ғылыми-практикалық орталығымен әзірленеді. Тапсырмалардың құпия болуын қамтамасыз ету үшін барлық пәндер бойынша әзірленген тапсырмалар ұйымдастырушылардың электронды поштасына олимпиада өткізілетін күні ғана жіберіледі.

Оқушыларға берілетін олимпиада тапсырмалары негізінен мектеп бағдарламасынан алынады, сонымен қатар оқушы білімінің тереңдігін, жан-жақты дайындығын анықтау үшін күрделі тапсырмалар да беріледі. Бұл дарынды оқушылар қатарынан республикалық, халықаралық олимпиадаларға қатысушыларды іріктеу үшін қажет, себебі республикалық, халықаралық дәрежедегі олимпиада тапсырмаларының күрделілігі өте жоғары. Мұғалімдер оқушыларды олимпиадаға дайындауда мектептен тыс қосымша материалдарды қолданып, оқушыны қиын тапсырмаларды орындауға бағыттап отыруы қажет.

Жеңіл немесе орта деңгейдегі тапсырмаларды орындауға дайындалған оқушылардың республикалық, халықаралық дәрежеде жақсы нәтижеге қол жеткізу мүмкіндігі төмен болатыны белгілі. Оқушы олимпиаданың барлық кезеңдерінде жоғары білім сапасын көрсетуі үшін жан-жақты дайындалып, қосымша ізденіп, күрделі тапсырмаларды орындауға дайын болуы қажет.

Олимпиада тапсырмалары қанша күрделі болғанымен, сол тапсырмаларды орындап, біздің елімізде, соның ішінде Ақтөбе облысынан республикалық, халықаралық дәрежеде жеңімпаз атанып жүрген мектеп оқушылары бар. Сондықтан, Жарқынай, дарынды оқушы ретінде сенің де жоғары жетістіктерге қол жеткізуің үшін тек мектеп бағдарламасымен шектелмей, ізденіп, қосымша мәліметтерді терең меңгеруге талпынуың қажет.

Константинова Венера

Здравствуйте!! Мой сын ходит с в садик "Рауан" ...я получила очередь через ЦОН в этот садик - получается это государственно - частное партнерство ....МОЙ ВОПРОС такой "Какая оплата должна быть в этом садике за месяц , если это государтвенно - частное партнерство?" Спасибо заранее за ответ

Образование

Добрый день! «Центр развития личности «Рауан» является частным детским садом, в которых размещен государственный заказ на воспитание и обучение детей дошкольного возраста. Согласно, п.14 Типовых правил деятельности дошкольных организаций, утверждённых постановлением Правительства Республики Казахстан от 17.05.2013г. №499, в частных дошкольных организациях размер и порядок ежемесячной оплаты, взимаемой с родителей или законных представителей, устанавливается учредителем дошкольной организации.  Согласно Уставу ЧУ «ЦРЛ «Рауан» размер оплаты за содержание детей, а также перечень образовательных услуг утверждаются уполномоченным органом Товарищества. Между ЧУ «ЦРЛ «Рауан» и родителями (законными представителями) ребенка заключается договор. Договора оговорено, что ЧУ «ЦРЛ «Рауан» оставляет за собой право в зависимости от увеличения или уменьшения затрат на содержание изменять стоимость за обучение и воспитание ребёнка.  На сегодняшний день оплата за содержание ребёнка в ЧУ «ЦРЛ «Рауан» составляет 20 000 (двадцать тысяч) тенге, из которых питание составляет 400 (четыреста) тенге за каждый рабочий день, как и во всех детских садах города. В остальную сумму входит оплата за образовательные занятия.

Мукаева Багдагуль Сеиловна

Хороших педагогов как ведьм в средние века пытаются извести, остальные просто посещают свои часы и никакой ответственности, надо повысить планку результатов как "зеркальное отражение" их производительности и продуктивности, только это может служить оправданием их заработной платы, и дерзкая молодежь может подтянуться не смотря на низкую заплату, если есть возможность доказать что ОНИ МОГУТ. Как правило педагогов станет намного меньше::::::::::::::мало кто выдержит конкуренции, и "призраков-учителей" не смогут держать директора, бюджетные деньги будут с умом расходоваться, все будет прозрачно, еще как!!!!!!!!!!!! Надо уж, повышать статус и престиж УЧИТЕЛЯ. ПОРА! и вообще примите меня на ОТКРОВЕННЫЙ РАЗГОВОР, я жду встречи с Вами, жду встречи личного приема.

Вы сами человек из сферы образования, у меня вопрос;: когда будет прозрачной система образования? Никто не получает на руки корешок заработной платы: кто работает, где, кем, + всяческие доплаты, лабораторные, сверхурочные и т.д. знаете, что в системе образования такая ХИТРАЯ МАТЕМАТИКА, что проверить БОЛЬШОЕ КОЛИЧЕСТВО КСКС по городу легче чем пересчитать зарплату в одной школе!!!
Поэтому, все депутаты рвут голоса на пленарных заседаниях, что ОБРАЗОВАНИЮ И МЕДИЦИНЕ ВЕЧНО НЕ ХВАТАЕТ СРЕДСТВ ЗАЛОЖЕННЫХ И УТВЕРЖДЕННЫХ ПО ЗАКОНАДАТЕЛЬСТВУ, это как вечно рванные колготки. Если сможете, наведите порядок в своем органе.

Образование

Уважаемая Багдагуль Сеиловна! На сегодняшний день в организациях образования области работают более 16 тысяч педагогов. В целях формирования положительного имиджа, оказания социальной поддержки педагогическим работникам проводятся различные мероприятия. За четыре года 3041 учителей области прошли курсы по новой 3-х уровневой программе университета Кембриджа, на доплату педагогам из республиканского бюджета выделены  1244,0 млн. тенге.

Педагогическим работникам организаций образования ежегодно  выплачивается:

- пособие на оздоровление один раз в календарном году при предоставлении им очередного трудового отпуска в размере одного должностного оклада;

- обладателю звания «Лучший педагог» - вознаграждение в размере 1 000-кратного месячного расчетного показателя.

С 1 января 2016 года введена новая система оплаты труда. Заработная плата работников образования увеличилась на 28%.

Заработная плата учителей школ и воспитателей дошкольных организаций образования  зависит от квалификационной категории и стажа.  С 2012 года в целях повышения статуса педагога введена доплата за квалификационный уровень.

Зарплата педагогическим работникам выплачивается ежемесячно до 10 числа следующего месяца, если иное не предусмотрено коллективным договором и трудовым соглашением.

Что касается личного приема, Вы можете записаться к руководителю управления образования Умербековой С.Р. по телефону 54-16-67. 

Алибек Ару Имановна

Бақылау Кеңесінің төрағасы Сапарбаев Бердібек Машбекұлына
ЖОЛДАУ

Біз, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетінің оқытушылар мен қызметкерлер ұжымы, сізден көмек сұрай отырып, төмендегі жағдайды баяндағымыз келеді. 
Әр университтетте физика-математика факультеті жетістіктері жоғары алдыңғы факультет қатарына жатады. Ал, біздің факультет жағдайы, ректор математик болса да керісінше. Факультетті құрдымға кетірген декан - Төлепбергенов Сағын. 
Бізде факультет ұжымы бір төбе, декан бір төбе. Деканның сөйлеу мәдениеті өте төмен, ұжыммен жұмыс жасау қабілеті жоқ, не үлкендермен, не оқытушылармен, не студенттермен сөйлесуді білмейді және олар тыңдамайды. Біліктілігі, адами қасиеті төмен. Декан ұжым алдында есеп бермейді. Факультетте оқу кеңесінің мәжілісі, оқу әдістемелік кеңес мәжілісі өткізілмейді. Факультеттегі ғылыми лабораториялар жоспарлары мен есептері, ғылыми жұмыстар жоспары мен есебі талқыланбайды. Жоғарыдан келген нұсқаулар болмаса,басқа мәселелер орындалмайды. Жоғарыдан келген жақсы жаңалықтар бір екі адамға ғана айтылады. Ашық, конкурсқа қатысатындар, мәселелер талқыланбайды. Деканның негізгі жұмысы- ҰБТ, КТА, магистратураға қабылдау кезінде белсенді болады, тізім жасайды. Білімді, білікті оқытушылар ескерту айтса соңына түседі. Декан жұмыс істеуге мүмкіндік бермеген соң оқытушылар М.Өтемісов атындағы БҚМУ-ге, ЕҰУ-ге, С.Бәйішев атындағы Ақтөбе университетіне, ҚРМУ-ге ауысып кетті. Әділетсіздікті көргеннен кейін және ректор декан сөзін сөйлеп отырғанын көрген оқытушылар «сен тимесең, мен тимеймін» жағдайына көшкен. Факультеттің бір оқу ғимараты ескі жатақхана, екіншісі бала бақша мекемесінің бір бөлігіне ұқсайтын, бір дәліздік талапқа сәйкес келмейтін аудиториялары бар корпус. Ескі жатақхана аудиториялары қазіргі талапты қанағаттандырмайды. 34-35кв.м. аудиторияда 20-25 студент отырады. Облыстағы өзекті мәселенің бірі-колледждер мен мектептерде математиктер жетіспейді. Ал, математиктерді дайындау деңгейі бізде қалай?
Екі кафедра бар. Бірінің кафедра меңгерушісі – Ахметова Айымгул. Кафедра оқытушылары бір төбе, меңгеруші бір төбе. Білімі мен біліктілігі төмен болғаннан кейін кафедра меңгерушісін ұжым тыңдамайды. Кафедраның мамандану пәндері анықталмаған. Заманауи арнайы курстар жоқ. Ардагер оқытушылар ғимаратқа әңгімелесу үшін ғана келеді. Деканның болмысын түсінген орта және жас буын оқытушылар студентті оқытуды емес, мектеп оқушыларын ҰБТ-ға дайындағанды дұрыс деп санайды. Ректор кафедрасының сипаты осындай. Екінші кафедра ұжымында білікті мамандар көп. . Студенттер жетістіктері де, оқытушылар жетістіктері де бар. Бірақ жұмыс жасауға декан мүмкіндік бермейді. Осы жағдайлар физика кафедраларында, IT кафедраларында бар. Бір кафедраның проблемасын екінші кафедра арқылы шешіп, декан барлық 9 мамандық сағатын араластырып жіберді. Бітіруші мамандар дайындайтын кафедраларда кәсіптендіру пәндері міндетті түрде болу керегі ескерілмеді. Ал енді біріктірілген топтарға сәйкес келетін аудиториялар, компьютерлік кластар жоқ. Жыл сайын өтетін Респуликалық ОЖСБ-да(оқу жетістіктерін сырттай бақылау) жаратылыстану бағытындағы математика, физика мамандықтары, ақпараттық жүйелер мамандықтары соңғы орындарды алады. 
Деканның әділетсіздігінің бір мысалы, еңбек демалысынан кейін, тамыз айында, ескертілмеген, демалыс күні қойылған семинарға келмедіңіздер деп, оқытушыларды 2 күнге табельге қоймай еңбек ақысыз қалдырды. 
Деканның нұсқауымен мамандығы мемлекеттік аттестациядан өтпеген, ОЖСБ-да соңғы орындарда жүрген, ұжымында ауызбіршілік жоқ, кафедра меңгерушісі Р.Жахина орнында қалдырылды. Керісінше студенттер мен оқытушылар жетістіктері жоғары, алдыңғы орында жүрген, мамандықтың көтерілуіне еңбегі сіңген кафедра меңгерушісі орнынан алынып, ұжымы бөлшектелді. Бұл мәселелердің орын алуы - декан «ректор» адамы, факультет ұжымы оны түсініп отыр. Сондықтанда бұл жағдай жоғары жаққа басқаша баяндалуы мүмкін. Сізден мына мәселелердің шешілуіне көмектесуіңізді сұраймыз:
1. Факультетке «ректор» адамы мен деп, орынсыз сөйлеп, ойына келгенді істеп отырған декан жұмысын тексеру және қызметінен алу. 
2. Факультетте болып жатқан әділетсіздіктерді тоқтату және біліктілігі төмен, «жоғары жақ» нұсқауын ғана орындаушы, кафедра меңгерушілері А.Ахметова, Р.Жахина, Г.Шаңғытбаеваларды қызметтерінен босату. 

P.S. Біз, хатқа аты-жөнімізді көрсетсек, кафедра соңына түсу, оқытушыларды тексеру, қудалау басталады. Сондықтанда біздің жағдайды дұрыс түсінуіңізді сұраймыз. 
Факультеттің оқытушылар ұжымы.

Образование

Сəлеметсіз бе! ҚР-ның «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының 7-бабының    6-тармағына сәйкес облыс әкімінің атына жазылған Жолдау білім  басқарманың құзіретіне кірмейтінін ескертеді. Мазмұндалған мәселе бойынша Астана қаласы, Орынбор көш. 8, Министрлік Үйінде орналасқан  ҚР Білім және ғылым министрлігі, Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаментіне   жолдауыңызды сұрайды

Кабанбаева Гульнаш Жумабековна

Здраствуйте уважаемый аким!мы жители поселка сазда-2 на новостройках живем очень далеко от поселка у нас есть дети которые учатся в школе ездит школьный автобус но к нам недоезжает говорят из за 2 учеников не будут ездить к нам но у нас учатся 4 детей из них 3 младшекласники в переди зима как наши дети будут ходить в школу мы не знаем боимся за наших детей сейчас сколько проишествии происходит оброщялись к директору школы акиму поселка но на наши оброщения ноль внимания если ездят школьные автобусы должны они ездить к нам даже 1 ребенок идет в школу пожалуста не оставте нашу просьбу без внимания.

Образование

Здравствуйте. На территории Саздинского сельского округа расположены жилые массивы: Бауырластар 1,2 и Сазды 2. На данный момент застроены массивы Бауырластар 1,2 и частично - Сазды 2. Из –за находящегося рядом с жилыми массивами скотомогильника была остановлена выдача земельных участков, но к концу августа текущего года было уже построено 5 жилых домов. С сентября этого года дети этих домов зачислены в Саздинскую среднюю школу.

Для 550 учащихся был организован подвоз из дачных массивов и массивов Бауырластар 1, 2, Сазды 2. Для этих целей выделено 4 школьных автобуса.  В целях безопасности учащихся, были согласованы маршруты движения автобусов и места посадки и высадки детей. В связи с тем, что строящиеся массивы не имеют дорожной инфраструктуры - только проселочные дороги, была подана заявка на организацию щебеночной дороги для безопасного въезда школьного автобуса. В данный момент школьный автобус заезжает в данные массивы и собирает учащихся. К вышеуказанным 5 домам нет возможности доехать, так как они находятся в низине. Для решения вопроса необходимо организовать хотя бы щебеночную дорогу.  Для этой цели нужно подать заявку на имя заместителя акима города Актобе Алдиярова Н.С. При удовлетворении поданной заявки будет продлен маршрут до данных домов.

Беттер

Жаңалықтар таспасы